maandag 27 juli 2015

2650 vierkantjes

10 blokken trips around the world zijn klaar. Per blok, heeft DS uitgerekend, zijn er 265 vierkantjes aan elkaar genaaid. Keer 10 dus 2650. Da's de helft van het aantal blokken! En dan komen er straks nog donkerblauwe vierkantjes tussen. En, hoewel er enorme knalstofjes tussen zitten, lijkt het een heel pastelkleurig geheel!


Negen blokken, compacter plaatje:


En voor het leuke nog even elk blok apart. Ook handig als ik volgende blokken ga stempelen, want steeds uitleggen wordt een beetje te groot!











Liefs, Nathalie

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie quilt wordt dat ,en er zitten zoveel kleuren in ,volgens mij ook heel leuk om te maken.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige blokken zijn het geworden. Wat leuk dat je ze zo apart laat zien! Daar blijf je naar kijken. Moeilijk om hier weerstand aan te bieden! Groetjes Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige blokken zijn dit.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat mooi!!!
    Wat leuk om met scrapjes te .maken.
    Oh ik wil ook zo graag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk joh! staat ook nog eens op mij WIM lijstje, ik begrijp dat jij er een stempeltje van hebt ?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. klopt! De stempel is 1 inch en heb ik ooit bij Dorry gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat wordt dit mooi!!!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een pracht wordt dit! complimentjes......
    Steekjesgroetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh my, do they look good.
    Wonderful Granny blocks.
    Greetings,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen