dinsdag 31 december 2019

Tovernaald jaaroverzicht

Op de drempel naar het nieuwe jaar, maak ik altijd een overzicht van wat het oude jaar bracht op quiltgebied en wat ik hoop te gaan doen in het nieuwe jaar.
Mijn doel (jaja, een doel, ik stel eigenlijk zelden doelen op quiltgebied maar dit jaar had ik die wel een!) was om zoveel mogelijk af te maken. En dat is gelukt! Deze quilts kwamen af, werden gequilt en zijn nu echt he-le-maal klaar! 5 stuks in totaal, da's niet mis toch?





De 5e kwam gisteren af. 
Ok, nog niet in de wasmachine geweest en nog geen label, 
maar toch vind ik dat ie telt! 




En het 6e grote project van dit jaar kwam wel af als top
maar ligt nu nog Als Enige(!) op de te quilten stapel!
Ik neem wel even een maandje quiltpauze,
want elleboog vindt al dat gequilt niet zo leuk meer,
zeker als het in the ditch gaat.


Van quilts uit het verleden bleef alleen de oud-engelse mandjesquilt over. Er is wel aan gewerkt, en als ik dan een doel mag stellen voor 2020 is het wel dat deze af komt! Hieronder twee archief-foto's met het verschil tussen december 2018 en december 2019. Dan is er toch wel heel wat gebeurd. En de mandjes liggen klaar voor de pak!



In 2019 (ik weet het, ik zou het niet doen, maar toch... ik kon het gewoon niet laten) werden 2 nieuwe projecten gestart. 
deze dekselse rondjes

en deze hexagon-bloemetjes

Het was een prachtig quiltjaar.
Ik wens iedereen een fantastisch 2020, en niet alleen op quiltgebied!

Liefs, Nathalie

5 opmerkingen:

  1. Je hebt hard gewerkt en met een schitterend resultaat. Je mag trots zijn.
    Goede jaarwisseling en een mooi en creatief 2020
    groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat je doel bereikt is en als beloning mag je zeker een nieuwe quilt starten in 2020. De keuze is reuze momenteel dus ben benieuwd wat dat gaat worden. De beste wensen voor 2020.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig dat je zoveel moois afgemaakt hebt!! Wat een heerlijk gevoel zal dat zijn, en ze zijn stuk voor stuk Geweldig!!



    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whauwww, ik hoop nog lang te kunnen genieten van jouw prachtige quilts en de daar bij horende verhalen. Een fijn en gelukkig 2020!
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige quilts allemaal, en wat veel gedaan.
    Een creatief, gezellig en mooi nieuw jaar gewenst.
    Groetjes Marja


    BeantwoordenVerwijderen