donderdag 2 april 2020

Jubileum! Ik ben 10 jaar een quiltster

En dan heb je, middenin roerige tijden, ineens een mijlpaal bereikt.

10 jaar quilten!

Dat is me toch best wat! Natuurlijk, ik heb mijn eerste stapjes iets eerder gezet als je in de kolom hiernaast kijkt, maar dat waren een paar vierkante lapjes aan elkaar met de naaimachine. Telt niet voor mij! In maart 2010 startte ik mijn eerste echte quilt met de hand. Dat telt toch wel! Wat een projecten heb ik gemaakt. Stiekem ben ik beretrots op de ontwikkeling die ik heb doorgemaakt. Van Guute's antieke als eerste project, tot de dekselse rondjes waar ik nu mee bezig ben.


















Sommige quilts eisten het uiterste van mijn doorzettingsvermogen. Van bijna alle quilts ging ik nog meer houden tijdens het maken. Ik vermaak me nog prima met mijn huidige projecten!




En plannen maken? 

ALTIJD!

Liefs! En hou je taai en behoud je gezondheid in deze bizarre rare coronatijd!
Nathalie

10 opmerkingen:

  1. Hier mag je zeker TROTS op zijn wat een schitterende quilts heb je gemaakt. Nog heel veel mooie quiltjaren erbij, pas goed op jezelf. Zwaaizwaai Else

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je jubileum ,op naar de volgende 10 jaar met schitterende quilts.

    Gr Femke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige quilts heb je gemaakt.Wens je nog heel veel jaren quiltplezier toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. GEFELICITEERD 10 jaar quilten en dan ook nog zulke prachtige quilts.Wat een heerlijke hobby hebben we,of is het een levenswijze?? Nog heerlijk veel jaren erbij en pas goed op jezelf in deze moeilijke tijd.Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd, je hebt in die 10 jaar tijd hele mooie quilts gemaakt. Nog vele quiltjaren erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig!
    Zitten er een paar bij die ik ook heb gemaakt.
    En een paar die nog heel hoog op mijn lijstje die wil ik ook nog maken staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo 10 jaar al gefeliciteerd daarmee. Maar je mag echt trots zijn op al dat moois wat je hebt gemaakt.........................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw, wat leuk om zoveel moois te zien wat je in de 10 jaren allemaal hebt gemaakt. Allemaal projecten die je overal voorbij ziet komen, op Facebook, Instagram maar ook op blogs. Van harte gefeliciteerd Nathalie en nog vele jaren van veel quilt-plezier. Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En dat wij nog heel lang mogen genieten van jouw prachtige quilt kunsten.

    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Nathalie,
    congratulations ! So Beautiful quilts you made in such high Quality !!!! I love them. We like the same style :-). Since our trip to the netherlands (you can read an my blog) i prefer this art to quilt.Now i take a coffe and make a step throw your blog.
    Best regards from Vienna
    Mona

    BeantwoordenVerwijderen