maandag 1 april 2019

1 april geen grap... vierde top af!

Jullie geloven het vast niet op een dag als vandaag, maar ik maakte vandaag toch echt de vierde quilttop van dit jaar af! De hexablommen, het boompje, de nieuw-huisjesquilt en dan ook nog vandaag de kleine quiltjes quilt!


Dit is m. Een quilt ontstaan uit allerlei leer- en oefen quiltjes, om te kijken hoe leuk ik het vind om een blok te maken en om te spelen met kleur en vorm. Ben er heel erg blij mee, ondanks het rommelige karakter heeft de quilt toch een bepaalde balans.

Het allerlaatste blok zijn 36 gekke sterretjes



Wat een verschil he, als die dan weer netjes aan elkaar zitten! 

Nu is het dan toch echt zover dat er nog maar een UFO ligt... de oud-engelse mandjes. Ik stroop mijn mouwen op, kom maar op! Dit is de stand van zaken... nog wel heel, heel veel werk te verrichten!


Liefs! Nathalie 
(ps reageren kan nog steeds, maar ik krijg eerst een mail om je reactie goed te keuren en dan wordt ie pas geplaatst. Nog steeds heel veel spam van allerlei kanten van de wereld!)

4 opmerkingen:

  1. Ik vind hem zoooo leuk!! En knap hoor hoe jij in de afmaak modus zit!

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Juist erg leuk die kleine quiltjes tot 1 grote quilt is gemaakt.
    groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig Nathalie, wat een mooie quilt is het geworden, je oefen-quilt!!! En wat een kleine sterretjes, hoe groot zijn ze ieder, wow!!!
    Succes met je Oud-Engelse Mandjes quilt, ziet er nu al mooi uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen