woensdag 27 februari 2019

wat een lekker gevoel!

Het afwerken van quilts gaat in rap tempo door! Afgelopen weken zijn er weer twee tops klaar, mijn lijstje wordt rap korter!

De hexablommen zijn af! De quilt is gedubbeld, en de eerste quiltsteekjes zijn gezet. Met de hand, zoals altijd. De achterkant is de prachtige arabesque stof, kleurt heel mooi bij de voorkant! De hexjes zijn bedoeld voor op het bed van oudste, al zei ze wel dat ze m eigenlijk te mooi vindt om onder te slapen... dat heeft ze al eens eerder gezegd (bij de angels story) en daar heeft ze echt nooit onder gelegen. Moet er dus voor waken dat dat niet weer gaat gebeuren!


Ook het kleine boompje is geplant! En ook deze is gedubbeld. Ligt nog wel te wachten hoor, tot de hexablommen klaar zijn. 



En ondertussen krijgt de huisjesquilt het allerlaatste randje (laatste randje is half klaar!). 


Het is een fase van afmaken - afmaken - afmaken, die aan de ene kant heel lekker voelt, want oh oh wat ruimt het lekker op, in je hoofd en in je lades van je quiltkast. Maar er lonkt altijd weer iets nieuws... Ik heb nog helemaal geen keuze gemaakt, en werk gewoon rustig door. Er komt een moment dat ik van mezelf mag kiezen. Maar nu nog niet! Dus geniet ik van alles wat door mijn handen glijdt en de inspirerende momenten met anderen.

Liefs! Nathalie


6 opmerkingen:

  1. Wat ga je goed! Fijn om zo op te schieten. Wat een prachtige quilts allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw zeg bijna drie quilt tops af, nu het quilten nog maar dan heb je ook heel veel mooie quilts zeg........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk Nathalie, dat kan ik nog niet zeggen, de griep "gooit roet in het eten"

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat maak je veel moois!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n discipline en zulke mooie resultaten. Ik ben wel benieuwd naar een volgend nieuw project van jou. Maar voor nu lekker doorgaan op de ingeslagen weg, zou ik zeggen.🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed twee quilts in de afwerkfase en een bijna en dan geen nieuwe projecten opstarten. Dapper. Veel plezier met afmaken.

    BeantwoordenVerwijderen