vrijdag 19 juni 2015

Weer een stap in de goede richting!

Een impressie:



De stof voor de buitenkant is gekocht. Kijk eens hoe leuk ze zijn... Om het middendeel komt eerst een blauwgrijze rand. Daaromheen een wiggel-waggelblok (zo noem ik het maar) uit twee kleuren, de blauwgrijze ook aan de binnenkant en de buitenkant in het grijsgroen. Het kruisje wordt dan van de taupekleur gemaakt. De buitenrand wordt zo een Japanse aanvulling die voor mijn gevoel past bij de Japanse stofjes binnenin, en ik heb het helemaal in mijn hoofd hoe het wordt. Kweenie of jullie het ook zien hoor. Op het grijsblauwe deel worden de kleine sterren uit het middendeel als bloemen geappliceerd. Een biasmaker komt deze kant op voor de donker grijsgroene bloemstengel. Blaadjes komen er dan ook nog aan...


De afgelopen dagen ben ik in de wereld van Japanse quilts gedoken. Tip! Niet Doen! Kom je ook weer veel te veel moois tegen. 

Ik kan nu niet wachten om deze af te maken. Wordt vast leuk! De rand voegt zo erg veel toe... En weer heel eigen! Heerlijk!

Fijn weekend!
Liefs, Nathalie

1 opmerking:

  1. Spannend hoe verder, maar ook nu wordt het al een pracht!
    Steekjesgroetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen