maandag 8 september 2014

Gouwe Ouwe!

Het voordeel van het afwerken van projecten is dat je stapeltje UFO's kleiner wordt. Maar ja, wanneer is een UFO een UFO? Da's me niet helemaal duidelijk... Neem nou die oud-engelse mandjes van me, is dat een UFO?
Voor mijn gevoel niet. Het is geen project wat ik in de hoek heb gegooid omdat ik het niet mooi vond. Ook is het geen project waaraan in geen jaaaaaaren gewerkt is... Nee, dat niet. Maar echt hard schiet het ook niet op.

Met twee quilts op het quiltrek om door te quilten is het tijd geworden om deze Gouwe Ouwe weer eens goed op te pakken. Want wat wordt ie mooi eigenlijk... Dus kwam gisteren het middendeel af.


Goed en rijkelijk gevuld, net als bij het origineel, maar dan wel helemaal op mijn eigen manier. Dit middendeel meet 1.10 in het vierkant. Dat is toch best al een aardig stuk! En met 11 mandjes af (de helft) zijn we dan al een heel eind op scheut toch?

Eh, nou ja, af... da's eigenlijk een piepklein beetje gejokt. Want de vlinders moeten nog stippen en voelsprietjes krijgen...


Dat zijn er een stuk of twaalf. Een mooi klusje om als eerste op te pakken zodat het echt, echt af is!

Verder ligt er alleen nog deze om te patchen:
Ursula's mosaic

50x80 cm, dus nog een heel stuk te gaan!

Fijne week!
Liefs, Nathalie

8 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk toch om die dingen af te maken. Het zijn weer mooie creaties met fijne kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die eerste quilt toch een mooi project. En ja, het is ook fijn om iets af te maken. maar ja, ik begin vaak zo graag aan iets nieuws ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind 'm zo mooi, jouw antieke mandjesquilt, en met het middenstuk helemaal!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie quilt!! Dat is wel heel super om te quilten, lijkt me.
    Geniet ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha ha een heel eind op scheut? Is dat brabants? dat moet haast wel, ik ken die uitdrukking echt niet, maar snappen doe ik hem heel goed. Je bent inderdaad een heel eind op scheut, het is prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very, very pretty, lovely work. Greetings Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja, een UFO is een UnFinished Object en daar heb ik er heel wat van liggen hoor. Sommigen ben ik druk mee en anderen liggen al een hele poos te wachten. Maar ach... wat maakt het uit.
    De jouwe begint in ieder geval al meer richting Affo te geraken volgens mij.... het wordt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zich helemaal te smullen van jouw mooie middenstuk, wat is dat prachtig!
    Ja, UFO's, daar liggen er hier ook genoeg van...

    BeantwoordenVerwijderen