woensdag 7 februari 2018

Nachtmerrie called tennisarm

Wat je echt niet wil als quiltster is een probleem met je armen, handen of schouders... maar is me nu wel overkomen. Sinds twee weken heb ik een acute tennisarm. Nog in het beginstadium omdat het pas net ontstaan is, fysio is er al bij, maar het is een heftige... Met krachtverlies in de arm en bewegingsbeperkingen... en veel, heel veel pijn.

De komende tien dagen allereerst absolute rust en daarna start het behandelplan. Maar het kan wel tot 8 maanden duren... Hopelijk word ik niet gek.

Het blijft hier dus voorlopig stil en bij plannen maken.


Liefs Nathalie

20 opmerkingen:

  1. Ach ...jakkes zeg! Hopelijk ben je er snel bij dat het niet erger wordt!
    Beterschap en veel sterkte hoor !
    Ik kom nooit meer aan lezen toe (o) hopelijk houd je ook ( zo) van lezen
    en dat dat wel gaat natuurlijk ...
    zonder steekjes en lapjes zal niet meevallen ...veel plaatjes van quilts kijken maar ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel beterschap. Hoop dat je gauw vooruit gang verneemt door de fysio!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte beterschap ,ken het gevoel ik heb een gebroken schouder gehad daarna fronzen shoulder ,4 jaar gerevalideerd .

    Gr Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat akelig voor je! Ik moet er niet aan denken! Heel veel beterschap!🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een flinke domper, neem die rust hoor (zei ze uit ervaring)....beterschap en nu maar een tijdelijke andere hobby opnemen...lezen of zingen ofzo.....groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Natuurlijk weet iedereen dat er ergere ziektes zijn maar wat is dit vreselijk vervelend zeg, misschien heel veel (quilt) boeken lezen?
    Heel veel beterschap!!


    Groet,
    (Ken je de Outlander serie van Diana Gabaldon? 8 dikke pillen leesplezier)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beterschap Nathalie, nu maar veel lezen en plannetjes maken voor later!
    Sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och wat een narigheid Nathalie en dat je dan niet kan doen waar je zoveel plezier van hebt, BALEN. veel sterkte groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh wat erg, ik weet wat het is en voel helemaal met je mee. Hou je echt aan de rust dan kun je des te eerder weer met naald en draad werken. Sterkte en groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helaas ken ik het. Neem lang genoeg rust. Heel veel sterkte en beterschap !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat jammer dat dit je moet overkomen. Daar liggen die prachtige lapjes je dan aan te kijken....en je mag/kan er voorlopig niets mee doen. Dit is echt balen!!
    Misschien kan je wel gaan wandelen -:) Ik hoop in ieder geval dat er beterschap op komst is.
    Groetjes, Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou Nathalie......ik kan je (g)een hand geven.....alleen heet het bij mij inmiddels frozen shoulder....en een pijn dat het doet....en een gedoe dat het is, jas aantrekken, stof snijden, breien....ik heb het al 10 maanden, en het einde is nog niet in zicht.......Rust Roest, dus gedoseerd bewegen, maar ja....dat gedoseerd he.....Sterkte er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooo wat erg zeg, sterkte. Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dat naar voor je ! Ik hoop dat het je lukt om die rust te nemen en dat het weer gauw opknapt.
    Anders maar lekker naar Outlander kijken (is op Netflix) of lezen.
    Ik vond vroeger 'De Stam van de Holenbeer'ook een mooie serie met dikke boeken.
    Sterkte !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gerda Kapitein-Klumpje23 februari 2018 om 20:35

    Hallo,heb je al eens dry needling gedaan! Super! Hartelijke groeten Gerda Kapitein.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoe gaat het nu met je? ��Hebben de tien dagen rust geholpen?
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel veel sterkte en inderdaad , neem je rust.
    Laat je niet gek maken , het gaat over . Niet forceren.
    Beter een jaar alles op een laag pitje , dan voor je leven met een hoop ellende.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, dit is wel heel vervelend. Hele goede beterschap. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen