vrijdag 27 juni 2014

Kennen jullie mrs Bobbins al?

Op zoek naar wat leuks rondom bijna-affo's vond ik deze:


Want tja, bij wie wringen er niet minstens 10 andere quilts in het hoofd als die ene bijna af is? Maar mijn rijtje niet-affo's is nog te lang... ik weet me nog steeds te beheersen...

Ook leuk, voor wie de komende weken naar de zon gaat:


En dit zou is me zelfs al wel eens overkomen, nou ja, het was niet het tafelkleed maar mijn bloesje...


Echt grappig! Wie er meer wil lezen (ik lag af en toe echt in een deuk) google op mrs bobbins quilt!

Fijn weekend!
Liefs, Nathalie

1 opmerking:

  1. Ja ze is superleuk. Wist je dat er ook een boek en een kalender van haar bestaan? Uitgeverij Kansas City Star is met haar als initiatief gekomen en ze staat heel regelmatig met een nieuwe cartoon op hun blog.

    BeantwoordenVerwijderen