maandag 17 december 2012

quiltdilemma

Af en toe loop ik ertegenaan... een quiltdilemma.

De frisse start ben ik aan het doorquilten. Door het malletje van Tante Toos is dat verder geen probleem, en omdat ik de blokken zo puur mogelijk wilde houden is het 'in the ditch' quilten ook een snel besluit geweest. Maar die dekselse punten...

 
Daar heb ik me afgelopen week toch mee zitten stoeien! Op deze foto is het eindresultaat te zien. Zó gaat het worden! Daar zijn 10 verschillende roze lijnen, twee maal uithalen en veel gepieker aan vooraf gegaan...


Zie je 't nog? Mijn witte lappie is meer roze dan wit... oeps! Tot nog toe gingen alle roze lijnen er in de wasmachine goed uit, dus daar vertrouw ik nu ook maar op. En mijn definitieve keuze is weer naar mijn zin... pffffffffffffffff!

Fijne week en sterkte met alle kerstdrukte!
Liefs, Nathalie

6 opmerkingen:

  1. Nou maar het komt helemaal goed hoor, vertrouw er maar op.
    succes nog en als het even niet lukt? Gewoon aan de kant ermee en morgen weer verder.

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms willen we het misschien te perfect maken.
    Komt vast wel helemaal goed.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er toch mooi uit hoor, vind ik.
    En het wordt steeds mooier, let maar op.
    succes verder,
    groetjes Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Nathalie!! Hele fijne feestdagen wenst je Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed gelukt zeg! En inderdaad hopen dat alles oplost in de was! Groet carina

    BeantwoordenVerwijderen