vrijdag 29 september 2017

Verleidingen

Hoe herkenbaar zijn alle verleidingen voor een quiltster...
Zoveel leuks om te maken dat je gewoon
MOET KIEZEN
omdat je nou eenmaal niet alles kunt
en zeker niet tegelijk...

Gaat ons Bee-groepje beginnen aan deze leukerd van 
Jen Kingwell, the circle game.
Ai... wil ik niet al jaren een quilt-met-cirkeltjes maken?


Wel een uitdaging om deze stofjes en printjes
en kleurtjes
om te zetten in iets wat ik toch al in de kast heb liggen...

Maarreh... stonden deze


en deze
King George waar ik alle quiltmania's met het patroon erin voor kocht


daar eigenlijk al niet voor op de nominatie?
Wat een verleidingen 
wat een keuzes.

In de quiltmania zag ik ook nog deze...
een tumbling block met een hele mooie sterrenrand.
Was eigenlijk meteen verkocht, maar...


mijn lief zei dat hij die van het hexagonnen-event
eigenlijk mooier vond... En hij had toch al gezegd
dat hij die HEEL GRAAG wilde hebben?


Eigenlijk snap ik dat wel... 

Dus prik ik eerst maar eens verder aan het middenstuk van dat andere nieuwe project.
Nog een nieuw project kiezen, dat kan altijd nog toch?


Gelukkig kun je tijdens het quilten ook lekker nadenken.
En het helpt me altijd ontzettend om mijn gedachten in een blog op een rijtje te zetten.

Liefs, en een fijn weekend!
Nathalie

5 opmerkingen:

  1. Oh die king george...... die ligt hier ook! Wat is ie mooi! Zou ik dan .........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik durf een blogpost met de aanhef "Verleidingen" al bijna niet te lezen... 😱 Ik word namelijk erg onrustig van al die quilters-verleidingen. En nu laat je weer een paar van die mooie projecten zien...
    Al vind ik je nieuwe, pas-begonnen project wel het allermooist!
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou daar is toch wel zeker wel wat denkwerk voor nodig om te beslissen. Wát een zoete verleidingen. Heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die tumbling blocks quilt was me ook opgevallen. De stofjes zijn zo mooi bij elkaar gekozen.En de mooie sterrenrand maakt het net weer een tikkeltje spannender!
    Groetjes, Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik snap de verleiding, hij ziet er erg leuk uit. Bij mij komt dat door de stofjes, daar word ik vrolijk van. En die stofjes kan je ook in een andere quilt verwerken.... dilemma bekend.

    BeantwoordenVerwijderen