dinsdag 15 november 2016

een persoonlijke touch

Natuurlijk doen we als quilters niets anders... ergens onze eigen persoonlijke stempel op drukken. Door de keuze van je eigen stofjes, door net even van het patroon af te wijken. Ik deed het bij de Antique Wedding Sampler alleen al door er zeven eigen blokken aan toe te voegen.

En nu ik aan het quilten ben, deed ik het nog eens.

Een beetje eng altijd, ik ben altijd bang dat ik scheef ga...
of dat de letters niet mooi of regelmatig zijn...
of dat... nou ja, er kan van alles mis gaan met teksten.


In het midden onze eigen liefdesgeschiedenis:)


en onderaan de namen van onze kids. 
Zo zijn we vereeuwigd op deze quilt!


En nog twee gequilte blokken. Er zijn er nu negen klaar.


Liefs!
Nathalie


11 opmerkingen:

  1. Prachtig Nathalie ! ! !
    Hij is ook erg mooi gequilt succes met de volgende blokjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig ie eigen persoonlijke dingen toevoegen dat hem hem nog specialer dan hij al is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een prachtige quilt gemaakt en met de data en namen erbij is het nog meer een familiestuk geworden, nog veel quiltplezier!
    groet
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Als ik jouw quilt zie, wil ik ook altijd gewoon verder met de mijne. Mooi werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een prachtige eigen touch, maakt helemaal je eigen quilt!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De foto's werken heeel stimulerend. Echt schitterend.
    groet petra n.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief, deze persoonlijke touch in de quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig idee, en heel goed gelukt, je persoonlijke touch in de blokken, en zo passend bij een wedding quilt! Van je mooie quiltwerk kan ik blijven genieten.
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gedaan hoor, prachtig quiltwerk. En die geborduurde tekst hoort er gewoon op!
    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful!
    I love how you personalized the blocks with your family information.
    Lovely embroidery stitches and the quilting is beautiful too.

    BeantwoordenVerwijderen