zaterdag 12 maart 2016

AWS Thalys

De AWS trein lijkt af en toe een intercity, of eerder zoals de Thalys. Als je eenmaal de smaak te pakken hebt kun je niet meer stoppen!
Het helpt ook wel als het blokjes zijn zonder al te grote hindernissen... Of krijg ik de slag en de trucs te pakken? Dat zou natuurlijk ook zomaar kunnen.

Totaalplaatje tot nu: 


blok 13


en een extra blok
Ik moet zeggen dat ik dat gepuzzel stiekem wel erg leuk vind!
En ook het Broderie Perse gedoetje wordt langzaamaan gewoner.


Ik ga zo eens kijken of ik nog wat quiltsteekjes kan zetten, het zonnetje schijnt hier lekker in de huiskamer en tussen de draaien was door kan het prima!

Liefs en een fijn weekend!
Nathalie

10 opmerkingen:

  1. Zeer herkenbaar! Het is heerlijk om eraan te werken en je leert er enorm veel van. Grappig hoe onze blokken 13 op elkaar lijken. http://sjoukje-borduren.blogspot.nl/2015/11/het-midden-van-de-aws.html
    Veel plezier ermee en ik kom snel weer kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken dat ook, als het eenmaal soepeltjes loopt, kun je haast niet meer stoppen. Ze worden erg mooi, die blokken van de AWS

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Always such pretty blocks. They look very good laying all together.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige blokken.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij wordt prachtig! Het boek is bij mij ook binnen maar hij is nog niet aan de beurt:)

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie AWS blokken hij wordt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi blokken, je quitl wordt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het wordt super!!! En je gaat inderdaad als een trein (en dan geen boemeltje, inderdaad...).
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Are these blocks beautiful, what a gorgeous quilt this will be.
    Greetings,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen