woensdag 17 juni 2015

Een UFO die een AFFO wordt?

Soms heb je dat... ben je helemaal VERLIEFD op een quilt, ga je ermee aan de slag en dan denk je.... MWAH.. wordt dit het nou?

Dat overkwam me met Ursula's Mosaic. Waarom? Werkelijk geen idee. De stofjes zijn lief en mooi, heel stoffig zacht, bijna japans. Misschien ben ik wel meer contrast en kleur gewend. Dat past natuurlijk niet echt bij deze quilt... Kreeg er ook een soort van saai-saai-saai gevoel bij. En een klein quiltje, wat moet je daar nou mee?

Dus ben ik maar eens aan het zoeken gegaan op het www. Zoekopdracht: Japanse quilts. En al puzzelend, knippend en plakkend kwam ik tot dit ontwerpje:


De sterrenrand vind ik erg krachtig, misschien ga ik voor de andere randen nog naar iets anders op zoek. Maar ik vind het wel erg leuk om met randen hieromheen te gaan werken. Wie weet wordt deze Ufo ooit een Affo op deze manier. Ben in ieder geval weer aan de slag gegaan om de geknipte stofjes te verwerken voor het middenstuk.

Liefs! Nathalie

1 opmerking:

  1. Vast en zeker op de goede weg, want ook het middenstukje wordt heel bijzonder....... Gaat een heel mooitje worden....
    Steekjesgroetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen