woensdag 25 februari 2015

quilten en haken tegelijk

is dat net zoiets als praten en breien? Want dat zou echt TOP zijn! Dan zou het helemaal goed komen en hoef ik niet te kiezen waar mijn tijd naar toe gaat!

Nu ik mijn wolletjes weer voor de dag heb gehaald om aan de geweldige granny square deken die ik op het www had gevonden te beginnen ben ik namelijk wel een beetje hooked. Het gaat dan ook als een speer. Het fijne van haken is dat je niks hoeft voor te bereiden, wat je bij quilten natuurlijk wel moet. Maar quilten vind ik fijner om te doen en kan ik dan weer beter...

gezusterlijk samen op de foto!
Daar word je toch vrolijk van, zoveel kleur, het spat eraf!


De tripjes gaan straks verbonden worden met deze donkerblauwe stof. Dat is nog niet gebeurd, ik maak eerst alle blokken los.


De grannys naai ik wel meteen aan elkaar. Daar heb ik ook voor donkerblauwe tussenranden gekozen, waardoor de twee verrassend veel op elkaar gaan lijken en bij elkaar gaan horen!


Ik denk dat het straks een leuk setje wordt, deze tripjes en grannys samen!

Liefs, 
Nathalie

6 opmerkingen: