woensdag 7 december 2011

log cabin blokken

langzaam aan begin ik er toch lol in te krijgen, in log cabin blokken maken.
Ik werk inmiddels wél op het theezakjespapier, maar scheur dat naderhand weg. Ik vind het zo ritselen en stug worden!

Voor de volgende rand heb ik alvast alle log cabin blokken gemaakt, morgen ga ik naar de bee en ontvang ik de patronen voor tussen de log cabin blokken (althans, 4 ervan...)

Hij wordt best blauw zo, maar met de rodere blokken ertussen zal het goed komen hopelijk?
Ach, ik zie het wel!

Vandaag ga ik tussen de bedrijven verder fröbelen aan de applique voor Krijn z'n jongensquilt, het ruimtewezen staat op het program!

1 opmerking:

  1. Heel slim dat je de log cabinblokken al gemaakt hebt. Dan wordt volgens mij het makkelijker om de kleuren te kiezen voor de andere blokken die je ertussen gaat maken en kun je ervoor zorgen dat ze genoeg op gaan vallen.

    BeantwoordenVerwijderen