donderdag 14 april 2011

Opgeleukte blog

Althans, ik hoop dat jullie 'm leuk vinden. Kon even niet zo veel uit handen krijgen, dus ik dacht, eens kijken of ik een meer persoonlijke touch aan mijn blog kan geven. Tips hoor ik graag! Het blokje op de foto is een antiek blokje wat ik ooit gekregen heb bij een lezing van Mary Koval. Ik heb het nu in een lijstje in de kamer staan, zo leuk!
Ondertussen ga ik lekker met de antieke, ik mag gaan beginnen aan de laatste rand! De halve rand zit er al aan. Ik heb eergisteren de laatste rand uitgelegd, de hele huiskamertafel moest er voor aan de kant, en zittend in het midden op de quilt heb ik de laatste lapjes 'ongeveer' op volgorde gelegd. Inmiddels heb ik ook een handig systeem bedacht hoe ik kan terugvinden welk randje waar aan hoort, ik naai op één hoek van de rand en in het midden één kleurtje, en doe dat ook op de quilt zelf. Zo heeft elke rand zijn eigen kleurtje en door maar één hoek en het midden te markeren weet ik precies hoe hij in elkaar moet.

Misschien dat ik vanmiddag nog een engeltje ga voorbereiden... wat gaan jullie doen?

1 opmerking:

  1. Hoi Nathalie, moet wel wennen aan je lettertype! Verder LEUK gedaan, succes met je antieke quilt. fijne avond, knuffel Else

    BeantwoordenVerwijderen