woensdag 3 november 2010

engeltjes voor kerst - een project tussendoor!

Normaal ben ik erg precies in het éérst afwerken van dingen. Maar sinds ik een quiltster ben gaat het niet meer op! O, niet dat ik dingen niet af maak, maar er 'schiet wel eens een project tussendoor'!

Dit is er eentje, zo'n tussendoorschieter, maar oooooooooo zooooooooooo leuk!!!
Een stitchery voor kerst, van the birdhouse , drie engeltjes in een alternatief soort kerstboompje. Het rode randje heb ik er maar alvast aan gezet, anders was ie nét te smal voor in mijn borduurring, en nu past het wel. Nog een stukje en dan kan ik aan de rand beginnen. Ik heb nog wat rode en witte en geruite stofjes liggen voor een randje met vierkantjes. Daar wil ik ook op stitchen of op appliqueren, wat het precies wordt daar ben ik nog niet uit. Misschien wel een rommelige combinatie van alles... ik zie dit mini-project al helemaal hangen met kerst. Als jullie me missen, dan ben ik hieraan bezig!

4 opmerkingen:

  1. Oeps, je hebt het virus echt te pakken! Het is een schatje, veel plezier met stitchen en patchen en daarna kijken (lol) groetjes Else

    oh vergeet quilten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje van een stitchery ! Volgens mij is dat quilters eigen om veel tussendoor projecten te hebben ;-)
    Groetjes Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat een leuke stitchery. Af en toe is het wel leuk om iets tussendoor te doen, er zijn ook zoveel mooie dingen. Wat zal hij leuk zijn met al dat rood/wit eromheen!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk om je te zien op het web......
    Zie ik je met de open dag van pop en plank, wij gaan de zaterdag.........
    ( jeroen en Marion )

    BeantwoordenVerwijderen