maandag 23 augustus 2010

Mijn eerste blogbericht!

En ik moet zeggen, ik vind het reuze spannend. Mijn blog zal voornamelijk gaan over mijn 'nieuwe' hobby. Nieuw? Nou ja! Twee jaar ben ik bezig met het maken van quilts. Als beginnend quiltster (wanneer ben je eigenlijk ervaren?) vraag ik me een beetje af of er wel iemand geïnteresseerd is om mijn stapjes in quiltland te gaan volgen. Maar aansporingen door een paar vriendinnen (met weblog, maar hoe krijg ik hier nu weer een koppeling, hihi) hebben me doen besluiten om het er toch maar eens op te wagen.

Tot nu toe heb ik me vooral op snelle, functionele quiltdekens gestort. Want tja, ik wilde natuurlijk zo snel mogelijk de hele familie van een warme deken voorzien. Daarbij heb ik wel allerlei techniekjes uitgeprobeerd. Ik zal in wat volgende posts ze de revue laten passeren...

Waar ik nu mee bezig ben?
De antieke quilt (daarvan zie je al een piepklein fotootje hiernaast)
An angels story (sinds dit weekend)
en een witte, eigen quilt waarover ik ook nog meer vertel...

Nieuwsgierig??
Dan zul je vaker langs moeten komen!

9 opmerkingen:

  1. Heeeeeee Nathalie ben ik zomaar op je weblog terecht gekomen. Succes in iedergeval in weblogland en met je quilten!! groetjes Dorothee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Nathalie! Veel plezier in blogland!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Nathalie, dat je ook aan 't bloggen bent geslagen! Veel succes! Groetjes,
    Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Nathalie, my name is Ann and I live in Australia. I love the antique quilt you are making. Enjoy blogland and I look forward to seeing more of your patchwork. Kindest regards, Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je vraagt wie er geïnteresseerd is in jouw beginnende stapjes? Nou, ikke, ik ben nog meer beginner dan jij. Dus ga me maar lekker voor op het quiltpad.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tuurlijk willen wij graag op de hoogte blijven van je stapjes in quiltland.
    Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He Nathalie, wat een verrassing een weblog van jou te zien. Maar en hele leuke verrassing!!!!! Ik ben helemaaaaaaaaal niet nieuwsgierig!! veel blogplezier, groetjes Peti

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, een nieuwe quiltblog. Ik wordt je eerste volger!
    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor! Ik ben ook net begonnen (nou ja sinds april) met een blog. Het is altijd leuk om te zien wat een ander maakt en hoe het gaat.
    Wanneer je echt ervaren bent? Dat bepaal je volgens mij vooral zelf. Ik ben nu ongeveer 8 jaar bezig (op m'n 20ste begonnen) en heb vorig jaar nog een beginnerscursus gevolgd (had het eerst mezelf aangeleerd uit boeken) omdat ik zag dat het bij anderen nog veel beter was en om fijne kneepjes te leren.
    Veel succes in elk geval.

    BeantwoordenVerwijderen